Известие

Collapse
No announcement yet.

Това на снимката катализатора ли е?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Това на снимката катализатора ли е?

    извинявам се много но изчетох сички теми за катализатори и отидах да снимам под колата. това ли е катализатора или не съм разбрал правилно. освен това не видях тема в която някой с дизелова алфа си е махнал катализатора и е дал мнение има ли разлика.
    Attached Files

  • #2
    Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
    извинявам се много но изчетох сички теми за катализатори и отидах да снимам под колата. това ли е катализатора или не съм разбрал правилно. освен това не видях тема в която някой с дизелова алфа си е махнал катализатора и е дал мнение има ли разлика.
    Мда това е катализатора а аз знам поне няколко човека без катализатор на дизела ама как да е. Колата може да се отпуши но съсвем леко и може леко да стане по шумна
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      ам тя и без тва не си е много тиха

      Comment


      • #4
        Да това е катализатора. Аз като го махнах усетих разликата. Аз сложих тръба на негово място и не ми направи впечатление да е по-шумна
        sigpic
        SCUDERIA ITALIA
        BMW 5-er
        BMW 7-er
        Fiat GP

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от fnt Покажи съобщение
          Да това е катализатора. Аз като го махнах усетих разликата. Аз сложих тръба на негово място и не ми направи впечатление да е по-шумна
          бая разлика ли има. промени ли се нещо друго? например пушенето. а и на колко км ти е колата

          Comment


          • #6
            Това беше на предишната ми Алфа. Може би малко припушваше, но само като я настъпвах. беше на около 150х км. Но разлика имаше определено в ниските. А дали ще е с тръба или със заместител на катализатора няма разлика при JTD-то.
            Attached Files
            Last edited by fnt; d.m.y г., 21:12.
            sigpic
            SCUDERIA ITALIA
            BMW 5-er
            BMW 7-er
            Fiat GP

            Comment


            • #7
              може ли просто да се изтърбуши катализатора и да се монтира празнато му гърненце?

              Comment


              • #8
                Защо искаш да правиш тази процедура? Направо го махай. Това е моя съвет.
                sigpic
                SCUDERIA ITALIA
                BMW 5-er
                BMW 7-er
                Fiat GP

                Comment


                • #9
                  ми незнам при кой да ида да ми сложи тръба

                  Comment


                  • #10
                    Навсякъде където правят гърнета
                    sigpic
                    SCUDERIA ITALIA
                    BMW 5-er
                    BMW 7-er
                    Fiat GP

                    Comment


                    • #11
                      всъщност зора ми е да няма катализатор но да си стои гърненцето за да изглежда че имам. се пак сме в европейския съюз

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                        всъщност зора ми е да няма катализатор но да си стои гърненцето за да изглежда че имам. се пак сме в европейския съюз
                        Никой никъде няма да ти гледа под колата или ще ти дава да попълваш клетвена декларация за катализатора
                        Ще ти боднат газанализатора и толкова
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          На чипосаните, се маха катализатора. Разлика има във вървежа и както се изразява моя майстор - като го махнеш, под капака идват още няколко кончета. Няма разлика в шума със и без, или поне не съм усетил на няколкото алфи, които карах. Все пак при дизела не е като при бензинките. Единствено ми се срува, че припушват повече, но това може да се дължи и на това, че тези, които бяха без катализатор бяха и чипосани. Ако смяташ да го махаш - действай смело. Ще останеш доволен. Поне аз смятам така да направя, като успея да си избера моя дизел
                          Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 22:57.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                            всъщност зора ми е да няма катализатор но да си стои гърненцето за да изглежда че имам. се пак сме в европейския съюз
                            Аз бях колега така и зънтеше повече,но всепак съм бензин,както каза фнт махай го това и ти можеш да си го направиш.Аз го направих със стъба само на мястото на катализатора като му отрязах фланците и сложих парче ф60 около 60см ако несе лъжа обикновенна тънкостенна тръба и нямам проблеми.

                            Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                            На чипосаните, се маха катализатора. Разлика има във вървежа и както се изразява моя майстор - като го махнеш, под капака идват още няколко кончета. Няма разлика в шума със и без, или поне не съм усетил на няколкото алфи, които карах. Все пак при дизела не е като при бензинките. Единствено ми се срува, че припушват повече, но това може да се дължи и на това, че тези, които бяха без катализатор бяха и чипосани. Ако смяташ да го махаш - действай смело. Ще останеш доволен. Поне аз смятам така да направя, като успея да си избера моя дизел
                            В шума колега при мен имаше огромна ралика цялото боботене исчезна на задното гърне и звука се промени.
                            Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                            Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                            Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                            Comment


                            • #15
                              Това не е само катализатор,шева който е по средата разделя катализатора от първото гърне,отпред е к-ра,а от зад гърнето.Махни го и си сложи резонантно гърне,няма промяна в звука само повървява повече,аз моето го махнах веднага щом си купих колата,гърнето ми излезе 60лв. с монтажа,а к-ра продадох за 80 лв.но на дизелите не ги купуват.Махай го и ти няма да згрешиш.
                              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                              Comment

                              Working...
                              X